1. Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Reșița, strada 24 Ianuarie, numarul 21.
2. Cum pot returna un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la contact@paharo.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
In cazul in care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Reșița, strada 24 Ianuarie, numarul 21, cheltuielile de transport fiind suportate de Paharo.
In maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, Paharo va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
3. Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar in Reșița.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@paharo.ro sau Watsapp +40721916010 pentru mai multe detalii.
4. Am greșit detaliile personalizarii când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@paharo.ro sau Watsapp +40721916010 pentru mai multe detalii .
5. Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă factura.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, decat la cererea clientului.
Trimitem automat facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
6. Pot face o comandă și fără a creea cont?
Da se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a putea identifica mai usor produsele dorite folosindu-te de funcția "favorite" pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.